سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 . . . . کاش بودید و می دید حضور اساتید ما را. همان ها را که بعضی ها عمدا و گروهی سهوا می خواهند غربزده و بی دین جلوه دهند.

کاش بودید می دید که خواهران فهیم کلاس ما چگونه عاشقانه در صف دوست داران اهل بیت و دفاع مقدس و نطام فوج فوج به سمت مزار پر خیر و برکت شهدا می آیند.

کاش بودید و می دید نفس نفس زدن های برادران کلاس ما را برای ... ریا؟؟؟؟ شاید تو اینطور فکر کنی یا شاید فکر کنی برای هوای نفس بود!!! اگر اینطور فکر می کنی که جای تاسف دارد. اما عشق بود و عشق و عشق.....

کاش بودید و می دید نگاه های عمیق خداوند را به صورت های پاک جوانانی که عاشق مادرشان فاطمه اند! راستی شما هم خدا را دیدید؟؟؟ همان جا بود. کنار سجاده های پهن شده ی چشم های زیبایتان.

کاش بودید و می دید اشک های دکتر . . . که چه خالصانه و صادقانه می باریدند. همان دکتری را می گویم که می گفتید... راستی! چه می گفتند درباره اش؟؟؟ خجالت هم چیز خوبی است. برچسب زدن که کاری ندارد، اگر می توانید حقیقت بین باشید....

کاش بودید و می دید راز و نیازهای این پژوهشگران جوان را با معبودشان.... همان هایی را می گویم که تو غرب زده می دانی!

کاش بودید و می دیدید.........


وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

x
ساعت18:28---31 ارديبهشت 1390
بنده به حرف آقایاخانم؟؟؟؟خندیدم همین!!!!!!

نیلوفرهوشمند
ساعت14:51---31 ارديبهشت 1390
سلام به همه!
خیلی وقت بود فرصت نکرده بود به وب کلاسیمون سر بزنم.اول تبریک می گم !
ولی دومین حرفم با همه ی بچه هاست .در واقع از همه خواهش می کنم که این بحث ها رو کنار بذارید.دوترم گذشت.کافی نیست ؟کی قراره به خودمون بیایم و خوب و درست با هم برخورد کنیم؟
یه نفر که از یه کلاس و ترم دیگه میاد این کامنت ها رو میخونه راجع به بچه های کلاس ما چی فکرمی کنه؟جز اینکه تو دلش بهمون بخنده و بگه تو رو خدا جامعه شناسای آینده رو باش .تو کلاس و روابط کلاسیشون موندن چه برسه به جامعه و کشور و دنیا....
از همه خواهش می کنم یه کم سطح فکرتونو بالاتر از مسایل حاشیه ای و بی مورد ببرید البته من قصد توهین به هیچکس رو ندارم ولی این کامنتها ..........


....
ساعت0:43---29 ارديبهشت 1390
نخیر آقای ایرانی قهر نکرده،خودش رو گرفته...بهت بگم فکر کردی یه کاره ای شدی؟؟؟؟؟؟؟؟نه بابا خیلی به خودت نناز...اون همه ادعا کجا رفت؟؟؟؟؟؟ ___________________________________________________ محمد ایرانی (مدیریت وب) : آخرین سنگر سکوته..........................

آوا
ساعت17:38---25 ارديبهشت 1390
خانم یا آقای ستاره ی .... میشه بگین چی مسخره ست؟بگو ما هم بخندیم.

انا
ساعت16:12---25 ارديبهشت 1390
سلام.بجه هافکرنمیکنین دارین شورشودرمیارین.وبلاگ جای دعوانیست.مطالب علمی بذارین روشون بحث کنین.

x
ساعت20:15---24 ارديبهشت 1390
هه.....هه....هه...مسخره .......!!!!!!!!!!!!!!

آوا
ساعت23:21---23 ارديبهشت 1390
آخی نمی خواستم بترسونمت.خیلی ماهی
مرسی که تهدیدمو جدی گرفتی


????
ساعت15:15---23 ارديبهشت 1390
به این میگن یه کلاس متحد.....هه هه هه هه هه هه

کاراگاه گجت
ساعت13:00---23 ارديبهشت 1390
پس از همین الان تلاشتو شروع کن

بچه ها
ساعت11:57---23 ارديبهشت 1390
یه خبر جدید. احتمالا آقای ایرانی قهر کرده. نه مطلب میذاره نه نظر. خودتون قضاوت کنین

آوا
ساعت9:46---23 ارديبهشت 1390
دیگه حوصله منو سر بردی به خدا اگه بار دیگه نظرمو تایید نکنی دیگه واست نظر نمی دم

پیکار
ساعت22:13---22 ارديبهشت 1390
سلام میشه لطف کنید سوالات روانشناسی رو بزنید .استاد این هفته ازمون میخواد ،خواهش میکنم سریع تر .خداییش دیگه وقت نداریم ،خیلی سرمون شلوغه به خصوص این هفته.ممنون

آوا
ساعت21:47---22 ارديبهشت 1390
آقای ایرانی 29تا نظر معرکه ست شمام یه چیزی بگین.هر چی باشه نظرات روی مطلب شماست!!!!!!!!!!
اقتدار وغرورتون رو دوست دارم


سجادی
ساعت10:14---22 ارديبهشت 1390
و اما دختر خانم
من با کسی از دخترای کلاس کاری ندارم،
خواهرم گفته برای چی اومده بود
خجالت داره بخدا
لطفا تمومش کنید


سجادی
ساعت10:07---22 ارديبهشت 1390
بسم الله الرحمن الرحیم
منم به احتمال99% میدونم این خانم کدوم یکی از بچه های کلاسه
من تا اینجا رو گذشتم اما اگه ادامه پیدا کنه انقدر تلاش میکنم تا اون یه درصد هم کامل بشه
من نمیدونم مشکل شما با من چیه!
اگه دوست دارید میتونید حضوری بیاید و بگید، قول میدم عکس العملی نشون ندم.
به هر حال خود دانید.
اصلا دوست ندارم ادامه پیدا کنه


مصلح
ساعت23:45---21 ارديبهشت 1390
چقدر گوش دادید خودتون دنیال بهوونه میگردید واقعا...

222
ساعت22:38---21 ارديبهشت 1390
چرا صندلی داغ نمیذارید؟

همکلاسی*
ساعت12:14---21 ارديبهشت 1390
خداییش خودت خسته نمیشی اینقدر چرت و پرت میگی؟؟؟؟؟؟
هردفعه به یکی گیر میدی
واقعا هدفت چیه؟؟؟؟
لطفا اطلاع رسانی کنید!!!!!!!!


مصلح
ساعت0:34---20 ارديبهشت 1390
خواهشا از نظر کاراگاه گجت به بعدو کامل حذف کنید.

کاراگاه گجت
ساعت22:00---19 ارديبهشت 1390
خیلی با قطعیت حرف میزنی.....خودتو خسته نکن.

بنده خدا...
ساعت21:57---19 ارديبهشت 1390
من نمیدونم چرا گیر دادی به این بنده خدا...!!آقای ایرانی بس نبود حالا نوبت ایشونه؟؟من که میدونم کارگاه تو کی هستی،نذار آبروتو ببرم.جو سازی ها و سناریوهات درباره آقای ایرانی اونقدر مزخرف شد که تو یکی بگی ماست سفیده،همه میگیم سیاهه.اگه تموم نکنی مزخرفات رو کاری میکنم که نفهمی از کجا خوردی...فهمیدی یا اسمت رو رسما اعلام کنم؟؟؟؟؟؟

صفرپور
ساعت21:14---19 ارديبهشت 1390
با سلام خدمت دوستان عزیز
دوستان محترم خیلی با احترام و مودبانه می نویسم که بدونیدهدفم فقط ادامه ی خوب هم کلاس بودن است پس بدانید ما علاوه بر هم کلاس بودن و دوست بودن انسان هستیم خواهش می کنم کسی را اذیت و یا ناراحت نکنید که نه خدا رو خوش میاد و نه بنده ی خدا پس اجازه دهید چند نکته بهتون بگم:
1- به خدا هدف از مزار شهدا خوب و پاک بوده و است پس خرابش نکنید.
2-با تمام احترام که برای همه ی دوستان قائلم باید بگم که به خدا من آقای سجادی رو بیش ازهمه قبول دارم و مطمئنم که وقتی ایشون کاری میکنن هم از قبل بهش فکر کردن و هم به کارشون ایمان دارن پس لطف کنید این حرفا رو در مورد ایشون تمام کنید.
3-من نه میدونم که شماها کی هستید و نه میدونم که هدفتون چیه و نه دوست دارم که بدونم و شاید از آقای سجادی هم بهتر باشید ولی کاری که میکنید درست نیست.
در ضمن آقای سجادی شما هم لطف کنید این کارا رو تمام کنید.

ان شاالله که کسی از من حرفی رو به دل نگیره و اگر هم گرفت شهامت به خودم گفتن رو داشته باشه .

ممنونم


دختر
ساعت19:16---19 ارديبهشت 1390
سجادی جون حساس نشو. همه دخترا میدونن تو چقد پسر خوبی هستی و کاری داشته باشی خواهرت رو میفرستی جلو!!!!!!!

سجادی
ساعت18:01---19 ارديبهشت 1390
اولا آقاشو بذار اولش

دوما خانم کاراگاه اون قضیه معلوم بود از طرف کیاست، اگه به روشون نمیآرم نشون این نیست که نفهمیدم

سوما همه بچه ها حواسشون پرت میشه حتی خود شما دوست عزیز، حالا به کجاشو خودتون میدونید

کدوم نامه!!!!!!!!!!

خسته نشدید ازین جوسازیا؟!!!!

فکر نکنید منم ازین کارا بلد نیستم و فکر نکنید نمیدونم کی هستید

اگه این یه جو اخلاقم نبود مثل خودتون منم جو سازی میکردم ولی شما که بویی از...

حداقل من یکی از جریان نامه خبر ندارم ، بگید ما هم روشن بشیم.

اما آقا محمد مگه قرار بود وبلاگ فیلتر داشته باشه و هر نظری تایید نشه ، جز آبروی شما فکر کنم البته شاید آبروی منم مهم باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی اشکال نداره ، همیشه حرف حق هزینه داشته

کارآگاه خواهشا یه کم وجدان داشته باشید


کاراگاه گجت
ساعت22:38---18 ارديبهشت 1390
سلام اینم شد تیتر آدم یاده آهنگ مرحوم هایده جون میفته حالا این سجادی حواسش کجاپرت میشه که نمیاد.ولی ابرام جون اخلاصتو عشق است.انگار بعد از جریان دختر عاشق خیلی خودتو گرفتی یه پا فیلم دلشکسته شده این جریان .حالا اون نامه ی که دم پای سجادی افتاد سر کلاس فلسه چی بود؟من که میدونم همتون خوندیدش ناقلاها.لطفا اطلاع رسانی شود.

>>>>يه همكلاسي بد>>>>
ساعت18:06---18 ارديبهشت 1390
حالا قراره اين سه شنبه هم بريم يا نه؟

یه همکلاسی خوب!!!!!!!!
ساعت11:02---18 ارديبهشت 1390
من به این حرفا و خاله زنک بازیا کار ندارم دوستم ندارم کاری داشته باشم...
فقط لطف کنین اعلام کنین تا کی باید بیایم کلاس...تورو خدا زود تموم کنین من هیچی نخوندم تمام امیدم به فرجه هاست...


حمید ریحانی
ساعت0:57---17 ارديبهشت 1390
سلام
دوستان من فکر کنم هدف این کار فراتر از بحث اتحاد باشه.
خلاصه اون کسایی که نیومدن یا واقعا کار داشتن یاکه دلیلی داشتن(دلیلشون یا منطقی بوده یا هم غیرمنطقی).
ان شاالله که هدف برای رضای خدا باشه و همه باهم شرکت کنیم/یاعلی


همكلاسي*
ساعت0:25---17 ارديبهشت 1390
مثلا قرار بود با اين كار اتحادمون بيشتر بشه اما حالا كلاس داره رو به دودستگي ميره بس كنيد دوستان! اونايي كه دوست داشتن سه شنبه اومدن و اونايي كه دوست نداشتن هم نيومدن خوب اينم يكي از وجوه دموكراسيه ديگه

خونسردی خود را حفظ کنید
ساعت22:55---16 ارديبهشت 1390
خواهشا دیگه بحثو تمومش کنید اگه دم از اتحاد میزنید خودتون که دارید بدتر جو رو متشنج میکنید هی میگید کیا اومدن ، اوناکه نیومدن اصلا مهم نیست حالا چرا نیومدن؟و از این حرفا، دیگه گذشت.شمارو به خیرو ماروهم به سلامت.اتمام جلسه.

يه دوست فراري
ساعت17:56---16 ارديبهشت 1390
آقا ابراهيم .ما كه اصلآ نرفته بوديم كه فرار كنيم .آخه اين چه تهمتي كه به ما ميزنند!!!!!!!!!!منظورشون ما نيستيم. به خودت نگير .حساس نشو .حساس نشو .حتما تت تاثير قرار گرفتن. دلايلت هم كاملا قانع كننده بود.باهات موافقم.
علي نگهدارت


چرا نظرا رو پاك ميكنيد
ساعت15:08---16 ارديبهشت 1390
با سلام
لطف كنيد فرار رو براي ما تعريف كنيد؟؟؟؟مگه ميدونه جنگه كه فرار كرديم؟؟؟؟اصلآ مگه شما مامور احكام الهي هستيد كه ميخواهيد ما رو به خاطر به قول خودتون فرار عقوبت كنيد؟؟؟حالا كي گفته كه همهء خانم ها اومده بودن كه براي آقايون حاشيه درست ميكنيد؟؟؟اگه براي خدا رفتيد اجرتون با خود خدا.ما رو هم از دعاي خيرتون فراموش نكنيد.(مخصوصآ غير از سه شنبه ها كه ميريد سر مزار شهدا)؟؟؟؟؟؟؟ببين چقدر متحجر هستي كه نرفتن سر مزار شهدا رو هم به حساب خودتون فرار تلقي ميكنيد.در ضمن گاهي جدايي گزيني ثوابش بيشتر از ........


سجادی
ساعت13:49---16 ارديبهشت 1390
بسم الله الرحمن الرحیم
مثل اینکه اون ... جرئت نکرد با اسم جواب بده!
من فکر نمیکنم این موضوع به کسی ربطی داشته باشه !!!!!!!! اختیار هر کسی دست خودشه
دلیل من به شخصه این بود که : زیارت عاشورا باید برای خدا خونده بشه و حواس آدم باید به خوندن باشه،
من احساس کردم و با عقلم سنجیدم که اگه بیام اونجا بیشتر حواسم به چیزای دیگه پرت میشه (شاید بگید ببین ... اما این طبع آدمه)
اگه خودمون پسرا بودیم حتما میرفتم.
من نمیگم این کار حروم بود نه!این حروم بودن بستگی به آدمش داره، اما
من زیارت عاشورا میخونم تا روم تاثیر خوب بذاره، دیدم اونجا خبری از اون تاثیر( تاثیر روی خودمو میگم) نیست، پس من باید برای چی میرفتم !
اگه میگید بخاطر اتحاد کلاسی که خب ، صددرصد باید توی اخلاصم شک میکردید!
بعدشم من به خود آقای صفرپور دلیلمو گفتم
آقای ایرانی هم زنگ زد که گفتم نمیآم.
البته در هر صورت من یا دوستان دیگه اختیار داریم و بازخواست معنایی نداره!
در آخر: میدونم چه جوابایی میگیرم ولی شما اسمشو هر چی میخواید بذارید اما لطفا با ادب باشید چون نشون دهنده شخصیت شماست.
شهادت مادر به همتون تسلیت و زندگیتون در پناه حضرت.
لطفا اگه جوابی هست با اسم باشه.
یا علی مدد


يكي از همون به قول شما فراري ها
ساعت11:49---16 ارديبهشت 1390
ميشه معني فرار رو براي ما تشريح كنيد؟؟؟؟مگه ميدون جنگه؟؟؟؟؟اصلآ ما چه تعهدي براي اومدن داده بوديم كه با نيومدن ما اسممون فراري ها شده ؟؟؟؟؟؟اطمينان داريد كه همهء خانم ها تشريف آوردن كه برا آقايون حاشيه درست ميكنيد؟؟؟؟ يه عده برا خودشون بريدن و دوختن .اگه كه برا خدا بوده ديگه چه كاري به اومدن يه عدهء....داريد؛كيفيت عمل مهمه.ان شاالله كه ما رو هم دعا كرديد.اگه هم فراموش كرديد يادتون باشه هر وقت ديگه رفتيد(غير از سه شنبه ها؟؟؟؟؟) ما رو هم از دعاي خير خودتون محروم نكنيد.

جواب
ساعت10:36---16 ارديبهشت 1390
اونایی که فرار کردن همونایین که وقتی هیچکس سرکلاس نمساد اونا میان. این اقایون محترم همیشه اینجورین..... حرف حسابشون چیه؟

دوست
ساعت0:05---16 ارديبهشت 1390
سلام با تشكر از دوستانتاني كه اون روز خيلي زحمت كشيدند من يه سوال داشتم بقيه ي همكلاسيها يهو كجا غيبشون زد؟؟؟؟؟
ناسلامتي ما يه كلاس ممممتتتحححديم خواهشا بعضي دوستان اينقدر جدايي گزيني نفرمايند....!!!!!!



x
ساعت19:24---15 ارديبهشت 1390
من که نبودم حالاکی فرارکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

ناشناس
ساعت15:25---15 ارديبهشت 1390
من نمیدونم چه کسی فرار کرده ولی کاش میدونستم چه کسی اینو نوشته و منظورش چه کسائیه!!!!!!؟
اگه جرئت نداره اسم بگه چرا حرف میزنه!
اسم بگه با اسم جواب میگیره


خدابخش
ساعت10:46---15 ارديبهشت 1390
سلام
این برگه واسه روانشناسی طرف چپش بعضی کلمه هاش چاپ نشده.
چیکار کنیم؟


...؟!
ساعت20:23---14 ارديبهشت 1390
واقعا دستتون درد نکنه....اون روز شما و بقیه دوستان خیلی زحمت کشیدید.واقعا کارتون قشنگ بود.

....
ساعت12:00---14 ارديبهشت 1390
کاش بودید و میدیدید،فرار کردن دوستان را

آوا
ساعت23:15---13 ارديبهشت 1390
سلام خیلی خوبه که چیزی از استاد به دل نگرفتی.
واقعا بی نظیری!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:شهدا , اساتید , دانشجو , گمنام , عشق , علاقه, ] [ 21:25 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو